Workshop Cobee: Eenvoudig communiceren met bewoners, het kan!

Dag: woensdag 23, donderdag 24 en vrijdag 25 mei 2018
Tijd: 12.00 - 12.30 uur
Locatie: FAAY Renovatie Theater

Opzet programma

Communicatie met bewoners tijdens het onderhoud:  het wordt steeds belangrijker. Uw opdrachtgever beoordeelt u op een goede communicatie en een tevreden bewoner Het lijkt soms wel belangrijker dan de kwaliteit van het renoveren zelf. Hoe kunt u optimaal communiceren met de bewoner? Het kan eenvoudig met de bewonerscommunicatie-tool Cobee. Dé oplossing die samen met bewoners en opdrachtgevers is ontwikkeld. Cobee belooft een efficiëntere aanpak van uw projecten, hogere bewonerstevredenheid en meer rendement. Tijdens de workshop legt Henk den Boer uit wat Cobee voor u als aannemer of corporatie kan betekenen. De workshop helpt u inzicht te geven met welke eenvoud communicatie (en tevredenheid) van de bewoner te realiseren is.

  • Hoe haal ik alle zorgen weg bij mijn opdrachtgever rondom bewonerscommunicatie?
  • Is er een eenvoudige manier om zowel modern als traditioneel te communiceren met de eindgebruiker?
  • Privacy, veiligheid, optimale klanttevredenheid. Hoe krijg ik dat allemaal voor elkaar?!

Sprekers

Dhr. H. (Henk) den Boer, co-founder, Cobee
Henk den Boer is een mix aan know how op het gebied van bouwkunde, marketing/communicatie en technologie. Vanuit de TU Delft (Bouwkunde) en zijn affiniteit met ondernemerschap kreeg hij te maken met diverse vraagstukken in het vermarkten van proposities van bouw- en onderhoudsbedrijven. Hij ondersteunde veel bedrijven succesvol tijdens de selectiefase wat voor de bedrijven resulteerde in een strategischere aanpak en omzetgroei. Vanuit de verschillende uitvragen (opgesteld door veelal corporaties) werd meer en meer zichtbaar dat de "warme kant” van de projecten een steeds belangrijkere rol kreeg. Hoe gaan we om met de bewoner? Cobee is de allesomvattende tool die hij als antwoord daarop samen met de gebruikers ontwikkelde.

Mevrouw M.C.M. (Maria) Harmsen, Consultant, Cobee 
Met haar jarenlange ervaring in de corporatiewereld weet zij als geen ander hoe belangrijk het is om zorgvuldig en op tijd te communiceren tijdens onderhouds- en renovatieprojecten. Voor de opdrachtnemer is een renovatie een mooie opdracht en slechts een van de vele projecten, voor de bewoners een gebeurtenis met enorm veel impact. Je komt namelijk in hun huis, hun veilige thuis. Door duidelijk en op tijd te communiceren voorkom je veel gedoe tijdens de uitvoering. Wel zo fijn, want  geen gedoe zorgt voor tevreden bewoners, en niet onbelangrijk: een zeer tevreden opdrachtgever!

Copyright © 54 Events BV