Haal meer uit uw beursdeelname!

Haal uw netwerk naar uw stand

Haal uw netwerk naar uw stand met behulp van de gratis voorregistratie. Het kost hen zo niets u op de beurs te bezoeken.

U heeft hiertoe verschillende mogelijkheden:

De digitale uitnodigingskaart: stuur uw netwerk de digitale uitnodigingskaart, voorzien van de unieke bezoekersregistratielink. U zien wie er gebruik van maakt en (dus) zelfs vast een afspraak plannen. De registratielink is reeds verwerkt In de uitnodigingskaart.

De bezoekersregistratielink zélf: dezelfde bezoekersregistratielink kan ook ‘gewoon’ als link worden verzonden, bijvoorbeeld per e-mail aan uw relaties. Recht toe, recht aan uitnodigen dus: net zo effectief.

U kunt de registratielink downloaden op het portaal van Marvel. De inloggegevens van Marvel zijn dezelfde als die voor de exposantenpagina, die u na aanmelding voor de beurs toegezonden heeft gekregen van Lisa Leeuwestein (lisa@54events.nl).

Uw informatie op de interactieve plattegrond

Wees optimaal vindbaar voor de bezoekers van de beurs: laat zien wie en waar u bent, via de interactieve plattegrond.

Via de exposantenpagina (onder ‘Catalogus’) kunt u uw bedrijfslogo en -informatie plaatsen op de interactieve beursplattegrond, die bezoekers van de beurs en online kunnen bekijken. U vergroot hiermee de kans dat men ook ú met een bezoek vereert en bezoekers hebben via deze weg zelfs de mogelijkheid direct een afspraak met u in te plannen.

Een voorbeeld van een volledig ingevulde pagina is die van Dutch Cabin Group: met logo, uitgebreide contactinformatie, een goede foto en zelfs, via een simpele link naar Youtube, een bedrijfspresentatievideo.

Inloggegevens van de exposantenpagina ontving u eerder per e-mail van Lisa Leeuwestein (lisa@54events.nl).

Exposure via uw social media kanalen

LinkedIn, Twitter, Facebook: prima platformen om uw volgers ten informeren over uw deelname aan de beurs. Tag uw netwerk!

Voorbeelden te over, van ondernemingen die hun social media kanalen bewust en actief inzetten om hun relaties te informeren over hun aanwezigheid in Den Bosch.

Een paar voorbeelden:

  • SLIPSTOP Benelux op Twitter: een Save The Date met link naar hun unieke bezoekersregistratiecode
  • De Variabele op LinkedIn: een aankondiging, ook  met link naar hun unieke bezoekersregistratiecode
  • EcoConcepts op Facebook: een teaser naar hun product op Renovatie, weer met diezelfde link

Ideeën over de inhoud van een bericht heeft u vermoedelijk voldoende, anders was u immers waarschijnlijk ook geen exposant. Vertel dát u komt, waarom u komt en natuurlijk waar u te vinden bent.

Vergeet niet er de unieke bezoekersregistratiecode bij te plaatsen! Zo kan men zich direct (en tijdelijk gratis) bezoeker aanmelden. Wat ook goed werkt, is uw relaties taggen. Zo krijgen zij een notificatie en landt de boodschap dus gegarandeerd.

Wilt u ons logo gebruiken? Dat is te downloaden op de exposantenpagina (onder ‘Downloads’). Inloggegevens ontving u eerder van Lisa. Uw bezoekersregistratiecode is te vinden op het portaal van Marvel. Zelfde inloggegevens!

Uw deelname als e-mail ondertekening

Alle beetjes helpen; zeker als iedereen meedoet. Collectief uw uitgaande e-mail voorzien van een bannertje van Renovatie.

Voorbeelden te over, van bedrijven die deze optie lichten: we zagen het onder meer bij Havebo BV en Ciqlo warmtepomptechniek. Mét achterliggende bezoekersregistratiecode!

Als u ons logo wil gebruiken, dan kunt u dat downloaden op de exposantenpagina (onder ‘Downloads’). Inloggegevens voor die sectie ontving u van Lisa Leeuwestein (lisa@54events.nl).

Vergeet niet de unieke bezoekersregistratielink (die u ook toegezonden kreeg van Lisa) erachter te plaatsen. Die heeft u toegezonden gekregen van Lisa en is te downloaden op het portaal van Marvel.

Uitingen in externe media

Aanpassing van uw - nieuwe of - reeds ingeplande uitingen op uw deelname aan Renovatie, levert veel extra aandacht op.

Van dergelijke uitingen zagen we er al een paar in onze mailbox verschijnen. Zo zagen we exposant Mosa al terug in de nieuwsbrief van Cobouw, een uitgave van Vakmedianet, hoofdmediapartner van renovatie.

En uw/een eigen nieuwsbrief, had u daaraan al gedacht? Een prima middel om in één klap een groot deel van uw relaties te bereiken. Ter illustratie kunt u natuurlijk het logo van Renovatie gebruiken; te downloaden via de exposantenpagina (onder Downloads).

Een nieuwsbericht, ook op eigen site

Maak een perslijst en verstuur uw bericht naar de bladen en websites die u als professional zelf ook leest. Met foto, natuurlijk.

Redacties van gespecialiseerde vakmedia plaatsen graag nieuws over vernieuwende producten of diensten. Het uitsturen van een persbericht met relevant nieuws levert kan dan ook regelmatig mooie media-aandacht op.

Handig om in het persbericht ook uw deelname aan Renovatie te benoemen en dat geïnteresseerden dus de laagdrempelige mogelijkheid wordt geboden om aldaar meer informatie over het betreffende product of dienst te verkrijgen.

Copyright © 54 Events BV